הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2009 10:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  מה יש לפרט על זבל?
נושא: מה יש לפרט על זבל? תאריך: 5/27/2009 10:38:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

שהוא מסריח?
שהוא מגעיל?
שהוא מביא זבובים?

ברצינות עכשיו ובקיצור, האופניים האלה בסיסיים ומה שטוב בהם זה שהם נוסעים והם אמינים בפארקים ובדרכים עירוניות.
מה לא טוב? שזה אופניי פארקים. ואם אתה שוקל להנות בסינגלים, להתאמץ ולהתפרע אז זה אופניים שיחזיקו ל5-10 רכיבות לפני שתתחיל להתבאס בשטח (או שתשאיר שם חלקי חלקים).

תהנה - נראה לי בתור התחלה גם למר "זבל זבל זבל" היו כאלה, והיום הוא רוכב על אופניים במחיר של אוטו משפחתי...



חזרה לפורום