הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2009 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לא צריך להגזים
נושא: לא צריך להגזים תאריך: 5/27/2009 11:02:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

האופניים אחלה לרכיבות שטח, כל מה שמוגדר XC ולא כולל קפיצות או מדרגות סלעים.
כמובן שהכל תלוי בסגנון הרכיבה המיועד אבל לומר סתם זבל לא מועיל בכלום.

בנוסף, שלדות לא משמשות רק דגם ספציפי (אלא גם דגמים טובים ויקרים יותר) אז לא צריך להיסחף בזלזול.

אני לא רואה שקוטלים גם את TREK3700 שחולק שלדה עם TREK4500 . פגז של שלדה. סחבה אותי וה-100 קילו שלי אלפי קילומטרים. גם Specialized Hardrock לא בא באיבזור הרבה יותר טוב. והשלדה אחלה. Giant לא שונים. אין בהם דבר מיוחד לחיוב או שלילה מהדגמים המקבילים של החברות הגדולות. אם יש לך הנחה גדולה - לך על זה.

ובכל זאת - אם אתה מתכוון לקפוץ או להשתולל - תצטרך להשקיע יותר (ולא ללכת על הדגם הזה)



חזרה לפורום