טקסט הודעת פורום
| 5/27/2009 5:04:00 PM |
|
נושא: מה רוכב ? תאריך: 5/27/2009 5:04:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אנחנו קבוצה של 9 רוכבים (לא כולם רוכבים בו זמנית). רוכבים באמצע השבוע פעם אחת עד פעמיים מאיצטדיון רמת גן עד יפו וחזרה. בסופ"שים רוכבים AM בבן שמן, חורשים, פארק קנדה ומענית. אם אתה מעוניין בכיייייייף.
|
חזרה לפורום |
|
|