הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2009 5:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי רז עם תוכן  הגדלת מהלך מזלג קידמי סנטה כרוז בלייר אקס סי
נושא: הגדלת מהלך מזלג קידמי סנטה כרוז בלייר אקס סי תאריך: 5/27/2009 5:33:00 PM
מחבר/ת: רועי רז

שלום,
למישהו יש נסיון עם הרכבת מזלג של 115 ממ על אופני Santa cruz blure xc?
(המהמלך האחורי הוא גם 115 )
באתר שלהם הם לא ממלצים להרכיב בולם של מעל 105 ממ בטענה שזה שולל את האחריות.
כמובן שזה מעלה את העומסים על ה head tube וזה תלוי במשקל הרוכב. אני לא שוקל המון בסביביות 80 קג.
אשמח לקבל עצות


חזרה לפורום