נושא: הגדלת מהלך מזלג קידמי סנטה כרוז בלייר אקס סי תאריך: 5/27/2009 5:33:00 PM
מחבר/ת: רועי רז
שלום, למישהו יש נסיון עם הרכבת מזלג של 115 ממ על אופני Santa cruz blure xc? (המהמלך האחורי הוא גם 115 ) באתר שלהם הם לא ממלצים להרכיב בולם של מעל 105 ממ בטענה שזה שולל את האחריות. כמובן שזה מעלה את העומסים על ה head tube וזה תלוי במשקל הרוכב. אני לא שוקל המון בסביביות 80 קג. אשמח לקבל עצות
|