טקסט הודעת פורום
5/28/2009 9:14:00 AM
רז רפאלי
הייתי בסלאלום
נושא:
הייתי בסלאלום
תאריך:
5/28/2009 9:14:00 AM
מחבר/ת:
רז רפאלי
הקוילאיר שלי עברו טיפול מסור.. בtמת קיבלתי את הטיפ של הלוקטייט..
אני אנסה.. תודה =)
חזרה לפורום