הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2009 9:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  הייתי בסלאלום
נושא: הייתי בסלאלום תאריך: 5/28/2009 9:14:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי

הקוילאיר שלי עברו טיפול מסור.. בtמת קיבלתי את הטיפ של הלוקטייט..
אני אנסה.. תודה =)


חזרה לפורום