הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2009 3:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shai aflalo עם תוכן   אופני מרידה 900 TRANS MISSION
נושא: אופני מרידה 900 TRANS MISSION תאריך: 5/28/2009 3:54:00 PM
מחבר/ת: shai aflalo

רציתי לדעת אם אני יכול בבולם הקידמי שברשותי לבצע נעילה מהקידון
הבולם הוא מניטו DRAKE

הכוונה היא לקניית קיט תואם
יש חור במחוג של הכיוון של הבולם




חזרה לפורום