טקסט הודעת פורום
| 5/28/2009 3:54:00 PM |
|
נושא: אופני מרידה 900 TRANS MISSION תאריך: 5/28/2009 3:54:00 PM
מחבר/ת: shai aflalo
רציתי לדעת אם אני יכול בבולם הקידמי שברשותי לבצע נעילה מהקידון הבולם הוא מניטו DRAKE
הכוונה היא לקניית קיט תואם יש חור במחוג של הכיוון של הבולם
|
חזרה לפורום |
|
|