טקסט הודעת פורום
5/28/2009 6:59:00 PM
גנצי גנץ
מסכים איתך. ודרך אגב הוא רוכב על הקלר לא על V10
נושא:
מסכים איתך. ודרך אגב הוא רוכב על הקלר לא על V10
תאריך:
5/28/2009 6:59:00 PM
מחבר/ת:
גנצי גנץ
הם לא שלו
חזרה לפורום