טקסט הודעת פורום
5/29/2009 11:46:00 AM
ידין חסון
GIANT TRANCE X3
נושא:
GIANT TRANCE X3
תאריך:
5/29/2009 11:46:00 AM
מחבר/ת:
ידין חסון
לדעתי לך על ה GIANT TRANCE X3 בלי לחשוב פעמיים .. הפורס מעולים ! אבל לא בחבילה הזו .. אבזור נמוך לעמות ה GIANT ...
חזרה לפורום