הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2009 10:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  למישהו יש ניסיון עם גלגלים Azonic Outlaw?
נושא: למישהו יש ניסיון עם גלגלים Azonic Outlaw? תאריך: 5/30/2009 10:30:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar

אני רוכב AM, על הקלר, לא אגרסיבי מדי (אבל רוצה משהו חזק ולא כבד מדי, שמתגלגל טוב).
הם אמורים לבוא על TALAS 36 מקדימה.
ועוד שאלה: מה ההבדלים במידות הציר האחורי? (12, 13.5, 15???)


חזרה לפורום