נושא: למישהו יש ניסיון עם גלגלים Azonic Outlaw? תאריך: 5/30/2009 10:30:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar
אני רוכב AM, על הקלר, לא אגרסיבי מדי (אבל רוצה משהו חזק ולא כבד מדי, שמתגלגל טוב). הם אמורים לבוא על TALAS 36 מקדימה. ועוד שאלה: מה ההבדלים במידות הציר האחורי? (12, 13.5, 15???)
|