נושא: מדובר באופניי כניסה טובים ובסיסיים... תאריך: 5/30/2009 2:00:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
אם לי היתה האפשרות לקבל הנחה מ-GIANT(אני לקוח שלהם), אז הייתי משקיע באופניי כניסה מפנקים יותר כמו ה-YUKON DISC.
גם היתה עליהם כתבה אוהדת ביותר במגזין MBA בתור אופניים טובים שניתן לרכוש בפחות מ-5000ש"ח...
http://www.ifeel.co.il/page/10744
כמו-כן, השירות שניתן ע"י איתי ואדר בחנות GIANT הראשית שבנתניה הוא באמת בלתי רגיל.
|