הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2009 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  מדובר באופניי כניסה טובים ובסיסיים...
נושא: מדובר באופניי כניסה טובים ובסיסיים... תאריך: 5/30/2009 2:00:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

אם לי היתה האפשרות לקבל הנחה מ-GIANT(אני לקוח שלהם), אז הייתי משקיע באופניי כניסה מפנקים יותר כמו ה-YUKON DISC.

גם היתה עליהם כתבה אוהדת ביותר במגזין MBA בתור אופניים טובים שניתן לרכוש בפחות מ-5000ש"ח...

http://www.ifeel.co.il/page/10744

כמו-כן, השירות שניתן ע"י איתי ואדר בחנות GIANT הראשית שבנתניה הוא באמת בלתי רגיל.


חזרה לפורום