הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2009 4:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן בן צבי עם תוכן  קושי בפתיחת ציר מרכזי מדגם ES של שימנו.
נושא: קושי בפתיחת ציר מרכזי מדגם ES של שימנו. תאריך: 5/30/2009 4:16:00 PM
מחבר/ת: ערן בן צבי

אני מנסה לפתוח את הציר המרכזי עם מפתח יעודי, הטבעת בצד השמאלי (הנגדי לקרנק) נפתחה ואילו הציר המרכזי אינו נפתח, עד כדי החלקת המפתח.
האם ההברגה היא הברגה רגילה או הברגה שמאלית (הפוכה), האם ישנן דרכים מוכרות לפתיחת הציר.


חזרה לפורום