טקסט הודעת פורום
5/30/2009 8:34:00 PM
ערן מנשה
ציר מרכזי
נושא:
ציר מרכזי
תאריך:
5/30/2009 8:34:00 PM
מחבר/ת:
ערן מנשה
ההברגה בצד הקראנק היא הפוכה כלומר סיבוב המפתח יהיה עם כיוון השעון לפתיחה.
חזרה לפורום