הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2009 8:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ציר מרכזי
נושא: ציר מרכזי תאריך: 5/30/2009 8:34:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

ההברגה בצד הקראנק היא הפוכה כלומר סיבוב המפתח יהיה עם כיוון השעון לפתיחה.


חזרה לפורום