טקסט הודעת פורום
5/30/2009 10:54:00 PM
דורון לוי
KHS
נושא:
KHS
תאריך:
5/30/2009 10:54:00 PM
מחבר/ת:
דורון לוי
האם מישהו יכול לומר לי מדוע אין אפילו מודעה רצינית אחת בכל הפורומים שמתייחסת לאופני KHS?
חזרה לפורום