הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2009 6:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  בד"כ הם תפוסים עם סקוצ´ים
נושא: בד"כ הם תפוסים עם סקוצ´ים תאריך: 5/31/2009 6:47:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

... אז תפרק אותם ותשים בקערה עם מים וקצת סבון- תשרה אותם כמה שעות או לילה , ואז תייבש בשמש.

אם אתה לא יכול להוריד אותם תשרה את כל הקסדה בדלי.



חזרה לפורום