טקסט הודעת פורום
| 5/31/2009 6:47:00 AM |
|
נושא: בד"כ הם תפוסים עם סקוצ´ים תאריך: 5/31/2009 6:47:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
... אז תפרק אותם ותשים בקערה עם מים וקצת סבון- תשרה אותם כמה שעות או לילה , ואז תייבש בשמש.
אם אתה לא יכול להוריד אותם תשרה את כל הקסדה בדלי.
|
חזרה לפורום |
|
|