טקסט הודעת פורום
5/31/2009 8:20:00 AM
יוני עמוס
יש שבר בקרבון???
נושא:
יש שבר בקרבון???
תאריך:
5/31/2009 8:20:00 AM
מחבר/ת:
יוני עמוס
זה נראה כאילו חסרה חתיכה
חזרה לפורום