נושא: עזרה עם אופני כניסה תאריך: 5/31/2009 3:32:00 PM
מחבר/ת: אמיר שמר
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E46-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={BAB2138C-B6B1-40CF-90AD-3C5D5BD4FA27}
רציתי לקבל חוות דעת על האופניים haro flightline sport האם כדאי לקנות אופניים במחיר זה עם בלמי דיסק או בלמי וי ? אם למישהו יש המלצה על אופניי כניסה בסביבות 2500 זה יעזור מאוד תודה
|