הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2009 3:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר שמר עם תוכן  עזרה עם אופני כניסה
נושא: עזרה עם אופני כניסה תאריך: 5/31/2009 3:32:00 PM
מחבר/ת: אמיר שמר

http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E46-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={BAB2138C-B6B1-40CF-90AD-3C5D5BD4FA27}

רציתי לקבל חוות דעת על האופניים haro flightline sport
האם כדאי לקנות אופניים במחיר זה עם בלמי דיסק או בלמי וי ?
אם למישהו יש המלצה על אופניי כניסה בסביבות 2500 זה יעזור מאוד
תודה


חזרה לפורום