טקסט הודעת פורום
6/1/2009 12:55:00 PM
אריאל מרגוליס
trek 4400
נושא:
trek 4400
תאריך:
6/1/2009 12:55:00 PM
מחבר/ת:
אריאל מרגוליס
שלום
מה דעתכם על האופניים הנ"ל
הציעו לי זוג משומש במחיר טוב
מה רמת האופניים?
נסיעות שטח קלות ? סינגלים?
תודה
חזרה לפורום