נושא: איזה ציוד כדאי לקנות בארה"ב? תאריך: 6/1/2009 3:58:00 PM
מחבר/ת: eyal shoshani
בעיקרון כל דבר כדאי לקנות בארה"ב יש שם הנחות משמעותיות בהשוואה לארץ במיוחד ב sales, הנק´ היא מה באמת נחוץ לך, מקום במזוודה, וכסף. מצ"ב מס´ אתרים מומלצים (נסיון קודם)
תעשה השוואה בינהם ותראה מי הכי זול, קח בחשבון גם עלות משלוח בתוך ארה"ב (משתנה גם לפי מהירות המשלוח, וכן במדינה כמו קליפרוניה יש מס נוסף למשלוחים בתוך המדינה)
למשלוח ראשוני יש לשלוח צילום של כרטיס אשראי וכן דרכון כאמצעי ביטחון שנוקטות החברות נגד נוכלים, אי לכך יש להערך מראש.
לגבי ביגוד והנעלה, עצתי לך למדוד באחת החנויות בארץ את המידה המתאימה לך!
בהצלחה אייל
http://www.beyondbikes.com/bb/index.asp?t=1 http://www.pricepoint.com/ http://wheelworld.com/
|