הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2009 4:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  אני רכבתי עם קסדה שעברה תאונה קשה!
נושא: אני רכבתי עם קסדה שעברה תאונה קשה! תאריך: 6/1/2009 4:27:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

זה לא אומר שאי אפשר...
את שלי הדבקתי עם דבק מיוחד לקלקר כי היא שנשברה
מצד שני, עד שקניתי חדשה אחרי שנה, לא נפלתי על הראש!

בהצלחה



חזרה לפורום