טקסט הודעת פורום
| 6/1/2009 4:27:00 PM |
|
נושא: אני רכבתי עם קסדה שעברה תאונה קשה! תאריך: 6/1/2009 4:27:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
זה לא אומר שאי אפשר... את שלי הדבקתי עם דבק מיוחד לקלקר כי היא שנשברה מצד שני, עד שקניתי חדשה אחרי שנה, לא נפלתי על הראש!
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|