הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2009 6:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  h b עם תוכן  pike האם מתאים לציר 9 ממ?
נושא: pike האם מתאים לציר 9 ממ? תאריך: 6/2/2009 6:07:00 AM
מחבר/ת: h b

האם אפשר לשים מתאם לציר 9?


חזרה לפורום