נושא: השוואה עם merida תאריך: 6/2/2009 8:07:00 AM
מחבר/ת: eyal shoshani
אריאל הי,
500 ש"ח זהו מחיר סופר אטקרטיבי שלא הייתי חושב פעמיים וקונה (במידה ולא תעדכן אותי אני אקנה אותם סתם בשביל הכיף :)).
לגבי ההבדלים בינהם, שניהם פונים לאותו סגנון רכיבה, XC יתכן שיש הבדל באיבזור בינהם אך זה כבר לא רלוונטי כי שלך נגנבו. לגבי השילדות סביר להניח שכול אחת קצת שונה מהשניה במבנה וגם קצת בגאומטריה אך לא באופן ניכר (אופני XC).
בכול מקרה, כפי שציינתי יש לך אחלה דיל פה, לך על זה ותהנה! אייל :rating:
|