נושא: תיק רכיבה טוב שמתאים לנשיאת מצלמה SLR ? תאריך: 6/3/2009 12:48:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב
שלום , אני רוכב מתחיל וצלם חובב שמעוניין לרכוב ולשאת את המצלמה איתי לכל רכיבה. אני מחפש מידע בנוגע לתיק רכיבה שאינו גדול מידי, אך מספיק כדי לשאת מצלמה טובה. המצלמה והעדשה שלי יחד שוקלות כמעט 2 קילו, ואורכן יחד בסביבות ה 30 סנטימטר. בתיק חשוב שתהיה חלוקה לתאים, או לפחות אפשרות לשפצר את המצלמה באמצעות סקוטשים כדי שתהיה יציבה בתיק ולא תינזק. כיס צדדי גם הוא חשוב , אם כי לא הכרחי.
ציוד הצילום שברשותי (בתקווה שיש כאן רוכב שהפירוט יעזור לו להמליצ לי על תיק)
Canon 5D Canon ef 24-70/2.8L
תודה רבה ניר
|