הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2009 9:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad swissa עם תוכן  את הזרוע או ?
נושא: את הזרוע או ? תאריך: 6/3/2009 9:02:00 PM
מחבר/ת: elad swissa

צריך להחליף את הזרוע אן את הציר המרכזי?
הרי מה שנפתח זה הבורג?



חזרה לפורום