טקסט הודעת פורום
6/3/2009 9:02:00 PM
elad swissa
את הזרוע או ?
נושא:
את הזרוע או ?
תאריך:
6/3/2009 9:02:00 PM
מחבר/ת:
elad swissa
צריך להחליף את הזרוע אן את הציר המרכזי?
הרי מה שנפתח זה הבורג?
חזרה לפורום