טקסט הודעת פורום
| 6/4/2009 11:20:00 AM |
|
נושא: החלפת סטירר תאריך: 6/4/2009 11:20:00 AM
מחבר/ת: h b
אני רוצה לקנות בולם קדמי יד 2 אבל כל הסטיררים קצרים מדי. האם אפשר להחליף סטירר? איך מבצעים את זה? איפה קונים סטירר בלבד? אפשר להאריך?
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|