הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2009 12:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לפעמים מספיק להוסיף דיסקה
נושא: לפעמים מספיק להוסיף דיסקה תאריך: 6/4/2009 12:40:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

תנסה לפתוח רק את הבורג של ציר הזרוע ולשים דיסקה מתאימה. (דיסקה קפיצית אפילו טוב יותר)


חזרה לפורום