טקסט הודעת פורום
6/4/2009 12:40:00 PM
צחי בר סלע
לפעמים מספיק להוסיף דיסקה
נושא:
לפעמים מספיק להוסיף דיסקה
תאריך:
6/4/2009 12:40:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
תנסה לפתוח רק את הבורג של ציר הזרוע ולשים דיסקה מתאימה. (דיסקה קפיצית אפילו טוב יותר)
חזרה לפורום