הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2009 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לא ניתן
נושא: לא ניתן תאריך: 6/4/2009 8:43:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

להחליף סטירר לבולם.
הסטירר מחובר לכתר הבולם בלחץ גבוה במפעל במהלך תהליך הייצור.

האפשרויות שאני רואה:
1. להמשיך לחפש בסבלנות בולם יד שניה עם סטירר במידה מתאימה
2. לקנות חדש

איזה בולם אתה מחפש? בסינגל-טרק יש בולמי FOX יד שניה לאחר טיפול במחירים סבירים יש סיכוי שתמצא שם משהו שיתאים לך....
http://www.thesingletrack.co.il/content2.php?actions=show&id=3768&r_id=266



חזרה לפורום