הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2009 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  זרוע קראנק משוחררת
נושא: זרוע קראנק משוחררת תאריך: 6/4/2009 10:12:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אחד הדברים שגורמים לכך (לא בטוח שזה המצב אצלך) היא שזרוע הקראנק לא מוכנסת עד הסוף ואז אורך ההברגה שעליה נתפס הבורג קצר ומשתחרר בקלות.

תדאג לפרק את הזרוע מהציר ולנקות את שטחי המגע באיזור החיבור מכל לכלוך שהצטבר ובעת ההרכבה יש לדאוג שהזרוע תיכנס עד הסוף. ניתן לדפוק עליה עם פטיש גומי או לחילופין לשים קרש ולדפוק עם פטיש רגיל על הקרש.

כדי שהבורג לא ישתחרר ניתן להשתמש בשייבה קפיצית (כמו שהציע צחי למטה) או בדבק ברגים כחול (loctite)


חזרה לפורום