נושא: אופניים איכותיים, ללא ספק תאריך: 6/5/2009 8:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההבדל העיקרי הוא בשיטת השיכוך מאחור. הסופרלייט עם ציר יחיד, הבלר עם VPP.
אישית אוהב ומעדיף ציר יחיד, אבל יש "מכורים" לVPP. סנטהקרוז ידועים ביישום מאוד מוצלח של ציר יחיד. סנטהקרוז גם ידועים באופניים חזקים יחסית, ושמעתי על רוכבים שעושים עם סופרלייט דברים שחורגים מתחום הXC הטהור (כמובן שאינני ממליץ לחרוג מהמלצות היצרן).
|