נושא: ברגע האחרון השגתי את תגובותו של נתי ים בנוגע לנינה תאריך: 6/5/2009 9:55:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
נתי ים אימן שנים רבות נינה, מתחילת דרכה. כמה משפטים מאת נתנאל ים, שאימן את נינה לאורך השנים : נינה פקרמן בעיניי היא הספורטאית שהרבה גברים בנים יכולים לקחת ממנה דוגמה מבחינת הרצון לנצח תחרויות בארץ. ´הווינריות´ שלה. היכולת לקחת את עצמה הרבה מעבר למגבלות (מגבלות פיזיות ומגבלות של החיים עצמם). כאשר אימנתי את נינה לאורך השנים, גיליתי שלהיות ספורטאית ברמה הראשונה זה לחשוב כמו ספורטאי – זה אומר ללכת לישון כמו ספורטאי כדי לקום בבוקר רעננים וממוקדים לאימון, הכול מכוון וממוקד ע"פ מטרות ותחרויות. כל החיים מסתובבים וממוקדים סביב הספורט, תחרויות וההכנה אליהן. נינה היתה מגיעה לכל תחרות במטרה אחת.... לנצח. והדבר הכי מדהים שיש לי לומר עליה : היא תגיעי לתחרות האופניים היא במו ידיה תטפל באופניים, בציוד שלה, הכול מתוכנן אצלה לפרטי פרטים. מתי אני אוכלת יום קודם. היכן אני אהיה, מתי ההחלפה...
ההישג הכי טוב שלה בעינך ? אליפות העולם דרג ב 2003 - מקום 25 ??? - לא, זה לא היה ההישג הגבוה ביותר שלה לדעתי. למרות שלולא הפנצ´ר היא היתה נכנסת בוודאות לעשירייה הראשונה, דבר שהיה שווה השתתפות באולימפיאדת אתונה 2004. ההישג הגבוה ביותר של נינה לדעתי : שהיא בכלל התחרתה ברמות הגבוהות ביותר לאורך כל כך הרבה זמן. נינה אף פעם לא התקרבה למיצוי הפוטנציאל האמיתי שלה, בעיקר בגלל כנראה שבישראל כולם חושבים ברמה הישראלית בלבד. עם כל הכבוד לנותני החסות שעזרו לה במהלך דרכה הארוכה, ועזרו לה המון יש לציין, כאשר בלעדי עזרתם כנראה לא היתה מגיע להיכן שנינה הגיעה, כנראה ותרבות הספורט הישראלית הציבה רף הצלחה ברמה הישראלית בלבד ולא יותר מכך.
הישג תחרותי הכי גדול שלה ? היא הביאה ניקוד בינלאומי בטריאתלון כמעט בכל תחרות טריאתלון שהשתתפה בה. נינה היא ספורטאית בכל רמ"ח אבריה וכדאי מאוד לאנשים וספורטאים לקחת דוגמה ממנה בתחרותיות ובאורח חיים ספורטיבי, אמיתי.
|