נושא: נגנבו אופניSCOTT RANSOM 40 תאריך: 6/5/2009 3:02:00 PM
מחבר/ת: צבי אפל
שלום,
בין ה- 3 ל- 4 ביוני 2009 נגנבו מביתי אופני סקוט ראנסום 40 שנת 2007. האופניים בצבע אפור נגנבו ללא המושב ומוט המושב. מספר השלדה שלהם הוא 6W 625150. לאופניים יש BASH GUARD,ומוליך שרשרת. השקעתי את כל הכסף שהיה לי זמין לרכישת אופניים אלו, וככל הנראה לא רכוש אופניים נוספות בשנה הקרוב שכן יש לי עדיין 10 תשלומים לשלם על אלו. אם מישהו נתקל במקרה, או שמנסים למכור לו את האופניים הללו, אני אודה אם יוכל להודיע לי במייל zviappel2gmail.com או בטלפון 054-5690751. אהבתי מאוד לרכוב, וכעת כנראה שלא אוכל לעשות כן להרבה זמן. תודה לכל מי שיכול לסייע.
|