טקסט הודעת פורום
6/5/2009 3:04:00 PM
רז כורש
קודם כל תודה...אבל יש לי עוד שאלה
נושא:
קודם כל תודה...אבל יש לי עוד שאלה
תאריך:
6/5/2009 3:04:00 PM
מחבר/ת:
רז כורש
האם הסופרלייט בעצם שווים את הסכום שדורשים עליהם או שאפשר לקבל אופניים יותר טובות מחברה אחרת באותו סכום?
חזרה לפורום