הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2009 3:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז כורש עם תוכן  קודם כל תודה...אבל יש לי עוד שאלה
נושא: קודם כל תודה...אבל יש לי עוד שאלה תאריך: 6/5/2009 3:04:00 PM
מחבר/ת: רז כורש

האם הסופרלייט בעצם שווים את הסכום שדורשים עליהם או שאפשר לקבל אופניים יותר טובות מחברה אחרת באותו סכום?


חזרה לפורום