נושא: db response comp תאריך: 6/5/2009 4:57:00 PM
מחבר/ת: אמיר שמר
הציעו לי בחנות של מצמן את האופניים האלו מישהו מכיר אותם? הם לא יותר מידי אגרסיבים בשביל אופני כניסה? http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E44-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={D0EF230A-ABCE-4D05-B5C9-787A5953C040} אני מחפש אופניים לשבילים ופחות לסינגלים מטורפים יש עוד דגם נוסף ספורט http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E44-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={F2801479-A110-44E2-8C9D-C07533672292} תודה
|