טקסט הודעת פורום
| 6/5/2009 6:35:00 PM |
|
נושא: חבר תאריך: 6/5/2009 6:35:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
אתה לא בדיוק מבין בשוק האופניים כמו שאני רואה את הסטינקי שלך תוכל למכור ב5500 אויל קצת פחות המחירים היום ירדו אפשר ב8000 לקנות כבר סטינקי מהחברה לי היו סטינקי כמו שלך ממש שמורות ומשופורות מאוד ומכרתי אותן במחרי נמוך כיזה השוק היום
|
חזרה לפורום |
|
|