טקסט הודעת פורום
| 6/5/2009 6:38:00 PM |
|
נושא: צריך חוות דעת על KINESIS כביש תאריך: 6/5/2009 6:38:00 PM
מחבר/ת: liran zeidman
השאלה אם משהוא מכיר את החברה הזו או רוכב על אופני כביש של חברת KINESIS ועל מערכת חלקים קמפניולו קסנון בתודה מראש לתגובות
|
חזרה לפורום |
|
|