הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2009 10:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר טסלר עם תוכן  אה...
נושא: אה... תאריך: 6/5/2009 10:46:00 PM
מחבר/ת: עומר טסלר

עד 600 לא יודע...
תשקיע 1300 תקנה GT לא זוכר את השם אבל הם שחורות כאלה


חזרה לפורום