נושא: שמע גבר... תאריך: 6/5/2009 10:54:00 PM
מחבר/ת: יוחאי סודרי
האופניים מגיעות לך עם מגנים וקסדה חינם, ששווים לא מעט אני מבטיח לך... האופניים במצב מצויין שמורות ומטופלות,בקושי נרכבו...אין שום סיבה שהם לא יצדיקו את המחיר...הם סך הכל מלפניי שנתיים וחצי שזה לא כזה הרבה זמן לאופניים... אני מזמין כל אחד לבוא ולבדוק אותם...
|