נושא: עזרה בקניה תאריך: 6/6/2009 1:45:00 AM
מחבר/ת: dolev
שלום רב, אני צריך יעוץ בקנית אופנים חדשות כלומר יד שניה כמובן בתחום המחירים 5000 - 6000 אני רוכב am האמת שנורא התלהבתי מספישלהיזד אינדורו שאגב כשרכבתי עליהם היו נורא נוחות, ומהסטפ ג´מפר 2007 עם השילדה החדשה. למישהו יש ניסיון עם האופנים האלו? אני פתוח לכל הצעה, אני פשוט רוצה להיות חשוף לכמה שיותר אופני am לפני שאני יתמקד ויקנה. תודה ורכיבה נעימה!
|