הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2009 7:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  אופני כניסה זנב קשיח. מה אתם ממליצים?
נושא: אופני כניסה זנב קשיח. מה אתם ממליצים? תאריך: 6/6/2009 7:56:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

שלום,
יש לי תקציב של עד 1100. ולכן אני שואל על אופני כניסה זנב קשיח מהדגמים הבאים:
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=168&ArticleID=1527&Page=1

http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1561&Page=1

http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=280&ArticleID=1823&Page=1

http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={F6AE06A9-D0B4-4345-95B6-23A41A529158}



או יד שנייה אבל לא מצאתי משהו טוב עדיין.
אם יד2 אז אני מחפש משהו עד 1100 שח ודיי חדש(כלומר לא רכבו בשטח או של ילד או משהו כזה).


ד.א. חלק מהמחירים קצת גבוהים מ1100 שח אבל אני מקווה לקבל הנחה מחברים שלי שיש להם חבר מועדון.

תודה.


חזרה לפורום