נושא: עד 600ש"ח תאריך: 6/6/2009 8:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
במחיר כזה אין מה לדבר על בולמי זעזועים, ולא על בלמי דיסק. הם יהיו גרועים.
לשימוש עירוני רגיל גם אין צורך בהילוכים. מערכת הילוכים היא מורכבת, ומה שזול מדי לא יהיה אמין לאורך זמן. אם העיר היא מישורית (ולא חיפה או ירושליים, למשל), אז בהחלט אפשר לוותר.
כסא נוח חשוב מאוד. אין כללים ברורים - מה שנוח לי לא בטוח שיהיה נוח לך, ולהיפך. תצטרכי לנסות ולראות. צמיגים - לא צרים מדי (כמו של אופני ספורט-כביש) ולא רחבים מדי - כמו של שטח.
כדאי לבקש מהחנות להכניס "ג´יפה" לגלגלים, נגד פנצ´רים. זה עובד וקשה להבין איך חיינו פעם בלי זה.
על דגם מסויים אני לא יכול להמליץ, גם בגלל שאני לא מכיר, וגם בגלל שבכל חנות עשוי להיות משהו אחר. הכי פשוט ללכת לחנות, להסביר מה רוצים, ולשמוע המלצות. חשוב מאוד לעשות סיבוב לנסיון, ולהרגיש את האופניים, בעיקר שהבלמים עובדים היטב. לא מזיק ללכת לכמה חנויות, ולעשות השוואה - לא רק של המחיר, אלא בעיקר של האופניים שמציעים לך, ואיך את מרגישה עליהם.
אם תתלבטי לגבי דגם מסויים של אופניים או לגבי חנות, אשמח לייעץ ספציפית.
בהצלחה
|