הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2009 1:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל עם תוכן  שנתיים וחצי?
נושא: שנתיים וחצי? תאריך: 6/6/2009 1:45:00 PM
מחבר/ת: יגאל סיגל

שנתיים וחצי זה ים זמן בשנות אופניים.

קסדה ומגנים לא כזה מעניינים.

אני עם הבחור הקודם, תעדכן ציפיות.


חזרה לפורום