טקסט הודעת פורום
6/6/2009 1:45:00 PM
יגאל סיגל
שנתיים וחצי?
נושא:
שנתיים וחצי?
תאריך:
6/6/2009 1:45:00 PM
מחבר/ת:
יגאל סיגל
שנתיים וחצי זה ים זמן בשנות אופניים.
קסדה ומגנים לא כזה מעניינים.
אני עם הבחור הקודם, תעדכן ציפיות.
חזרה לפורום