טקסט הודעת פורום
| 6/6/2009 9:09:00 PM |
|
נושא: סגר לפדל Wellgo B77 תאריך: 6/6/2009 9:09:00 PM
מחבר/ת: ירון אוליבקוביץ
מחפש סגר לפדל Wellgo B77 (זה שמסומן בתמונה) בשלי ההברגה נהרסה. לא ניתן לרכישה כבודד רק בחבילה שכוללת צירים ולגרים - במחיר יקר
|
חזרה לפורום |
|
|