טקסט הודעת פורום
| 6/7/2009 11:13:00 AM |
|
נושא: אין בעיה. אולי תוכל לעזור לי... תאריך: 6/7/2009 11:13:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
אין לי תקציב כי אני סטודנט. יש לי יכולת טכנית טובה וכושר... ארגנתי תקציב מוגבל ל1000 שח ומצאתי ברוזן מינץ את המרידה SUB40. האם מישהו יכול לארגן לי הנחה שם?
|
חזרה לפורום |
|
|