טקסט הודעת פורום
6/7/2009 2:47:00 PM
נורית ר
שלום לכולם יש לי חדשות...
נושא:
שלום לכולם יש לי חדשות...
תאריך:
6/7/2009 2:47:00 PM
מחבר/ת:
נורית ר
ביום חמישי החלפתי את האופניים שלי
SWISSBIKE TX 21 לאופני DAHON SPEED D7.
אני מרוצה מההחלפה.
;)
חזרה לפורום