הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2009 2:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נורית ר עם תוכן  שלום לכולם יש לי חדשות...
נושא: שלום לכולם יש לי חדשות... תאריך: 6/7/2009 2:47:00 PM
מחבר/ת: נורית ר

ביום חמישי החלפתי את האופניים שלי
SWISSBIKE TX 21 לאופני DAHON SPEED D7.

אני מרוצה מההחלפה.
;)


חזרה לפורום