טקסט הודעת פורום
| 6/7/2009 4:39:00 PM |
|
נושא: למה שלא תקנה יד שניה? תאריך: 6/7/2009 4:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש הזדמנויות, ועם מעט סבלנות אפשר למצוא דברים טובים. המחיר, מן הסתם, נמוך בכמחצית, ועם ידיים טובות סביר להניח שתוכל להסתדר עם תיקונים ברמה סבירה ואף יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|