הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2009 4:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה שלא תקנה יד שניה?
נושא: למה שלא תקנה יד שניה? תאריך: 6/7/2009 4:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש הזדמנויות, ועם מעט סבלנות אפשר למצוא דברים טובים.
המחיר, מן הסתם, נמוך בכמחצית, ועם ידיים טובות סביר להניח שתוכל להסתדר עם תיקונים ברמה סבירה ואף יותר.


חזרה לפורום