הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2009 1:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר בר עם תוכן  כדאי לבדוק
נושא: כדאי לבדוק תאריך: 6/8/2009 1:03:00 AM
מחבר/ת: ניר בר

מהו התבריג שבו מדובר ?!
בד"כ זה מטרי.
לדעתי נהרסה לך תחילית ההברגה בפדל (כיוון שהנ"ל עשוי חמרן יחסית רך ואילו הסגר - פלדה קשה, כנראה נירוסטה) מה שמונע בעצם את הברגת הסגר.
פרט מה נהרס ואולי אפשר להכין או לחפש פתרון חלופי קיים.



חזרה לפורום