נושא: כדאי לבדוק תאריך: 6/8/2009 1:03:00 AM
מחבר/ת: ניר בר
מהו התבריג שבו מדובר ?! בד"כ זה מטרי. לדעתי נהרסה לך תחילית ההברגה בפדל (כיוון שהנ"ל עשוי חמרן יחסית רך ואילו הסגר - פלדה קשה, כנראה נירוסטה) מה שמונע בעצם את הברגת הסגר. פרט מה נהרס ואולי אפשר להכין או לחפש פתרון חלופי קיים.
|