נושא: לדעתי... תאריך: 6/8/2009 7:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מכיר אישית את הסטאנס - בולם סביר ביותר, וממש מפתיע ביחס למחירו. המבנה הפנימי שלו פשוט וקל לטיפול, ויש ספרות טכנית מפורטת באתר שלהם.
למיטב ידיעתי לסאנטור בכלל אין יבואן בארץ, אז זה סוג של הימור. אם זה לא ממש ממש זול, לא הייתי שוקל.
|