טקסט הודעת פורום
| 6/8/2009 9:45:00 AM |
|
נושא: סגר תאריך: 6/8/2009 9:45:00 AM
מחבר/ת: ירון אוליבקוביץ
לא ניתן לפתוח את הסגר כיוון שהמקום אליו ניכנס מפתח ההלן "נטחן". פתיחתו תהרוס אותו לגמרי ולכן אני מחפש אחר. הסגר מקבע את הפדל ולא משמש רק כ "פקק"
|
חזרה לפורום |
|
|