נושא: לא ממש ברור תאריך: 6/8/2009 12:17:00 PM
מחבר/ת: ניר בר
לא ברור לי עדיין האם ההברגה נהרסה או שקע האלן נהרס. שניהם !? בכל מקרה בכדי לפתוח דבר כזה ניתן לחרוץ עם משור חריץ רחב ולפתוח ע"י מברג שטוח גדול. כדאי יהיה להחליף אבל לפחות תהיה אפשרות לראות במה מדובר ואולי לייצר למרות שאני מאמין שיש פתרון חלופי זמין. צריך את הנתונים.
|