הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2009 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור אסידון עם תוכן  הסנאטור הוא בסביבות ה 300 ש"ח.
נושא: הסנאטור הוא בסביבות ה 300 ש"ח. תאריך: 6/8/2009 12:46:00 PM
מחבר/ת: אור אסידון

וה manitou stan הוא 150 מ"מ זה יהיה טוב לאופניים זה לא יותר מדי??


חזרה לפורום