טקסט הודעת פורום
6/8/2009 12:46:00 PM
אור אסידון
הסנאטור הוא בסביבות ה 300 ש"ח.
נושא:
הסנאטור הוא בסביבות ה 300 ש"ח.
תאריך:
6/8/2009 12:46:00 PM
מחבר/ת:
אור אסידון
וה manitou stan הוא 150 מ"מ זה יהיה טוב לאופניים זה לא יותר מדי??
חזרה לפורום