טקסט הודעת פורום
| 6/8/2009 1:47:00 PM |
|
נושא: ההבדל בין 24 הילוכים לבין 27 חסר משמעות תאריך: 6/8/2009 1:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לרוכב המתחיל, ולדעתי לכל מי שאינו מתחרה או מתאמן בטכניקות של תחרות. ההפרש במחיר לא קטן, ולדעתי עדיף להשקיע את ההפרש באביזרים אחרים.
עם כל השאר אני מסכים
|
חזרה לפורום |
|
|